Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Zlecenie: Tajemnicze ślady (Velen)

Zlecenie wiedźmińskie, w którym dochodzi do walki między potworami.

Misję możesz rozpocząć po przeczytaniu ogłoszenia na tablicy informacyjnej we wsi Zalipie (Mapa #1). Po jego przeczytaniu udaj się do łowcy siedzącego na ławce przy jednej z chat i wypytaj o szczegóły zlecenia.

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 20
mz029

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Kiedy skończysz udaj się do miejsca (#2) na południe od wsi i przy pomocy wiedźmińskich zmysłów rozpocznij dochodzenie. Przede wszystkim przyjrzyj się zabitym wilkom i śladom zostawionym przez potwora. Zaprowadzą cię do drzewa, na którym znajdziesz sporo sierści. Po przyjrzeniu się jej Geralt będzie mógł kontynuować dochodzenie opierając się na zapachu.

W ten sposób dotrzesz do położonej wysoko jaskini. Niestety nie będziesz mógł się dostać do środka głównym wejściem. Zamiast tego obejdź wzgórze i odnajdź dziurę w ziemi, dzięki której dostaniesz się do środka.

z024

Dziura w ziemi, którą wejdziesz do jaskini

W środku znajdziesz ciało biesa. Przypatrz mu się, a potem dokładnie przebadaj jaskinię przy pomocy wiedźmińskich zmysłów. Zwróć uwagę na dwa rodzaje śladów na ziemi, krew oraz sierść. Geralt dojdzie do wniosku, że potwór, który zabił biesa, to musiał być czart wyjec. Kolejnym krokiem będzie zwabienie go do jaskini przy pomocy łajna biesa.

Wyjdź z jaskini i rozejrzyj się wokół. Na ziemi znajdziesz łajno. Podnieś je i na podstawie nowo poznanej receptury stwórz przynętę na czarta. Teraz skieruj się do czterech miejsc wokół wzgórza, które zostaną zaznaczone na mapie i rozlej w nich przynętę (musisz przenieść ją z ekwipunku do kieszenie Geralta i wybrać ją z okrągłego menu).

Po rozlaniu wabika wróć do jaskini i poczekaj na przybycie czarta. Przed walką warto wypić eliksir o nazwie kot, pozwalający widzieć w ciemnościach. Sama walka z wyjcem nie jest zbyt skomplikowana, chociaż należy mieć na uwadze, że wróg posiada sporo punktów życia. Podstawą jest korzystanie ze znaku Quen zapewniającego tarczę ochronną. Następnie wykonuj uniki przed atakami i szarżami potwora i wyprowadzaj ciosy, kiedy tylko nadarzy się okazja.

Kontynuuj w ten sposób nie dając się trafić i przywracając tarczę, jeśli już by do tego doszło. Po walce przeszukaj ciało bestii i wróć do łowcy po nagrodę.

Następnie: Wiedźmin 3 - Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu (Velen)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...