Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Velen: zadania poboczne (cz. 9)

Opis zadań: Ostatnia posługa, Wróżbita prawdę ci powie, Wiedźmin jak malowany.

Opisy kilku zadań dodatkowych, które są dostępne w Velen. W ich trakcie pomożemy pewnej staruszce, poznamy własną przyszłość wywróżoną przez wróżbitę oraz poznamy nowego "wiedźmina".

Misja poboczna: Ostatnia posługa

Zadanie pojawi się w dzienniku po rozmowie ze staruszką (Mapa #1) stojącą przy moście na wschód od kasztelu Wrońce. Kobieta poprosi cię, abyś zaniósł obrączkę na grób jej zmarłego męża, który odwiedza ją pod postacią ducha w snach.

mz042

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Skieruj się przez las na północ w stronę cmentarza (#2). Przy pomocy wiedźmińskich zmysłów zlokalizuj nagrobek męża staruszki i połóż na nim pierścień, który ci dała. Następnie udaj się do wioski (#3) do wnuczki o imieniu Lasie. Zaskoczona dziewczyna powie ci, że babcia już dawno nie żyje. Opowiedz jej historię, a wnuczka podaruje ci 20 koron.

Misja poboczna: Wróżbita prawdę ci powie

Zadanie pojawia się na tablicy ogłoszeń w Oxenfurcie (Mapa #1). Aby kontynuować misję musisz udać się do wsi Benek leżącej na południe od Oxenfurtu w Velen (na południowy zachód od wysepki na rzece) i porozmawiać z wróżbitą siedzącym przy ławce.

mz071

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Podaruj mu nieco żywności, a staruszek opowie ci o twojej przeszłości. Aby poznać przyszłość musisz zdobyć smoczy korzeń, który znajdziesz w jaskini na południowym wschodzie. Wejdź do środka i zabij napotkane ghule, po czym przy pomocy wiedźmińskich zmysłów namierz smoczy korzeń (jest z prawej strony jaskini). Podnieś go i wróć do wróżbity, który przepowie ci przyszłość.

Misja poboczna: Wiedźmin jak malowany

Zadania możesz się podjąć po rozmowie z sołtysem (Mapa #1) wsi Zalipie. Dowiesz się od niego, że niedawno w wiosce pojawił się jakiś wiedźmin, który zbałamucił jego córkę. Po przyjęciu zlecenia udaj się na wschód w stronę cmentarza (#2), gdzie rzekomy wiedźmin miał rozprawiać się z potworami.

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 10
mz078

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po dotarciu na miejsce rozpraw się z jednym ghulem i skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów. Na ziemi znajdziesz ślady, które zaprowadzą cię do oszusta ukrywającego się za kaplicą. W trakcie rozmowy pojawi się dwóch chłopów. Zdecyduj teraz czy chcesz wydać oszusta czy też wymierzyć mu inną karę - na przykład przymusową pracę u gospodarza wsi. Po podjęciu decyzji misja się zakończy.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Novigrad: zadania poboczne (cz. 10)

Poprzednio: Wiedźmin 3 - Velen: zadania poboczne (cz. 8)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub