Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Novigrad: zadania poboczne (cz. 7)

Opisy zadań: Spisek, Ochotnik, Wykidajło.

Poniżej znajdziesz opisy kilku zadań dodatkowych z Novigradu i okolic. W ich trakcie weźmiesz udział w spisku przeciwko królowi Radowidowi, spotkasz trolla z pasjami malowniczymi oraz pobawisz się w ochroniarza kurtyzan.

Misja poboczna: Spisek

Zadanie aktywuje się automatycznie po ukończeniu misji dodatkowej o nazwie Teraz albo nigdy. Jeśli chcesz się go podjąć, to udaj się do Dijkstry (Mapa #1), czekającego na ciebie na północy Novigradu.

mz059

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po dotarciu na miejsce rozpocznij rozmowę z Markizą Serenity, po czym wyrusz po schodach do tajnego pokoju na drugim piętrze. Pogadaj z Dijkstrą, do którego niedługo potem dołączy Roche. Jeśli zdecydujesz się pomóc w spisku, to udaj się na południe do jednego z posterunków (#2), gdzie porozmawiaj z Gregorem. Żołnierz przekaże ci nowe informacje.

Informator przekaże ci wiadomości na temat zniszczonego wozu szewca, który przejeżdżał tędy niedawno. Udaj się na południe (#3), aby sprawdzić, co się tam stało. Po dotarciu do wozu sprawdź ślady na ziemi i zacznij kierować się na południe. Dotrzesz do trolla (#4), z którym porozmawiaj z butach i szewcu. Dowiesz się, że został zabrany do pobliskiej jaskini.

Udaj się na lewo od drogi, gdzie znajdziesz wejście. W środku natkniesz się na dwa trolle oraz poszukiwanego szewca o imieniu Talar. W trakcie dyskusji z trollami musisz zdecydować czy chcesz doprowadzić do walki czy jej uniknąć. W pierwszym przypadku powiedz trollom, że rozpoczniesz bitwę, jeśli nie puszczą Talara. Staraj się wtedy atakować potwory osobno i korzystać ze znaku Quen, który zapewni ci ochronę przed pojedynczymi atakami. Po bitwie warto przeszukać ciała trolli.

Druga możliwość, to powiedzenie trollom, że Talar potrzebuje więcej skóry na buty dla nich. Wtedy potwory zgodzą się go chwilowo puścić. Opuść z szewcem jaskinię i wróć z nim do wozu, co zakończy misję.

Misja poboczna: Ochotnik

Zadanie pojawia się na tablicy ogłoszeń w Oxenfurcie (Mapa #1). Po jego przyjęciu udaj się półwysep (#2) na zachód od miasta i przy pomocy wiedźmińskich zmysłów rozpocznij poszukiwania śladów.

mz072

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Na wyspie natkniesz się na skalnego trolla, z którym rozpocznij rozmowę. Dowiesz się, że jest częścią armii, a jego zadaniem jest bronienie okolicznych łodzi skonfiskowanych chłopom. W trakcie dialogu zdecyduj czy chcesz mu pomóc w wypełnieniu pewnego zadania czy też zaatakować. W drugim przypadku wyprowadzaj szybko ciosy i wspomagaj się znakiem Quen lub Aksji. Po walce zdobędziesz 50 punktów doświadczenia i zadanie dobiegnie do końca.

Druga możliwość, to udzielenie pomocy trollowi. Chodzi o zdobycie dla niego farby. Aby to uczynić udaj się na północ Oxenfurtu (#3). Na miejscu znajdziesz kupca, od którego kup farby, z którymi wróć do trolla. Teraz możesz wybrać czy chcesz samemu namalować nimi orła czy umożliwić to trollowi. W obydwu przypadkach otrzymasz 50 punktów doświadczenia, dwa schematy i nieco innych przedmiotów.

Zobacz: Wiedźmin 3 - Novigrad: zadania poboczne (cz. 8)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Misja poboczna: Wykidajło

Zadanie możesz rozpocząć po rozmowie z ulicznicą (Mapa #1) przebywającą w pobliżu mostu. Powie ci, że jej zamtuz został zajęty przez Skelligejczyków, którzy pobili obsługę, wypędzili wszystkich i piją w nim od dwóch dni.

mz075

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Wejdź do przybytku i rozpocznij rozmowę z moczymordami. Sprawę możesz załatwić na trzy sposoby - w pojedynku jeden na jeden z przywódcą, w trakcie walki ze wszystkimi Skelligejczykami lub poprzez przekonanie ich znakiem Aksji. Po załatwieniu sprawy wróć do kobiety i powiedz jej, że mogą wracać do środka. Możesz przyjąć od niej nagrodę pieniężną lub z niej zrezygnować.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...