Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiedźmin 3: koniec z zapalaniem świeczek przy otwieraniu pojemników

Zmiany w patchu 1.04/1.05.

Studio CD Projekt Red ujawniło część zmian, jakie znajdą się w najnowszej łatce do Wiedźmina 3, oznaczonej numerem 1.04 (na konsolach) lub 1.05 (na PC).

Zabezpieczenie idealne. Fot.: Reddit.

Na pierwszym planie są dwie sprawy, jakie gracze krytykują od dnia premiery: Geralt nie będzie już zapalał świeczek czy pochodni, jeśli te znajdują się w pobliżu obiektów, z którymi można wejść w interakcje, takimi jak skrzynie czy półki. Obecnie otwieranie tego typu pojemników może być irytujące, jeśli nie „wycelujemy” dokładnie w odpowiednie miejsce.

Graczy na konsolach ucieszy także wiadomość, że twórcy „znacznie” powiększą elementy interfejsu i menu, by te były lepiej widoczne z dalszej odległości - jak podczas korzystania z telewizora. Napisy będą też „nieznacznie” większe na PC.

Wśród planowanych usprawnień wymieniono też ogólne poprawki stabilności i wydajności w rozgrywce oraz w przerywnikach, płynniejsze działanie kamery czy koniec problemów z wczytywaniem zapisów.

Jak wynika z listy opublikowanej na oficjalnym forum dyskusyjnym, łatka 1.04/1.05 skupi się przede wszystkim na wyeliminowaniu wszelakich błędów w zadaniach. Warto pamiętać, że spis ten nie jest jeszcze kompletny.

Już w poniedziałek deweloperzy mają wydać osobną aktualizację, której celem jest usunięcie problemu z brakiem punktów doświadczenia za zadania, z czym boryka się część graczy.

Łatka 1.04/1.05 nie ma jeszcze dokładnej daty premiery. Zadebiutuje zapewne także w tym tygodniu - przynajmniej na PC, gdzie nie musi przejść procesu weryfikacji w Sony i Microsofcie.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze