Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Novigrad: zadania poboczne (cz. 1)

Opis zadań: Wilczyca, Nieproszeni goście, Bazyliszek, Nasza szkapa.

Poniżej znajdują się opisy czterech zadań, których możesz się podjąć w pobliżu Novigradu. Zlecenia są różne - od sprowadzenia ukradzionego konia, poprzez walki z wilkołakiem i wiverną, kończąc na pomocy chłopom pozbyć się ghuli ze stodoły.

Misja poboczna: Wilczyca

Po dotarciu do wsi Jantra podejdź do rozmawiających na ulicy chłopców (Mapa #1). Dowiesz się od nich o kobiecie nazywanej Wilczycą, która napada ze swoją bandą na okoliczne wioski. Jeden z chłopów postanowił donieść na nią łowcom czarownic, przez co Wilczyca zamierza zemścić się na całej wiosce.

  • Sugerowany poziom doświadczenia - 15
mz046

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Jeśli chcesz pomóc chłopom, to poczekaj w wiosce do zmierzchu. Kiedy pojawią się bandyci rozpocznij rozmowę z Wilczycą. Możesz wypytać ją, jak naprawdę wyglądały sprawy z Bertmanem. Następnie zdecyduj czy pozwolisz kobiecie zabrać Bertmana czy też staniesz w jego obronie. W pierwszym przypadku Wilczyca porwie poszukiwanego mężczyznę i odejdzie z nim zostawiając ci 25 koron i 25 punktów doświadczenia.

Jeśli rozpoczniesz walkę, to czeka cię przeprawa z wilkołakiem, w którego zamieni się Wilczyca oraz jej kompanami. Postaraj się szybko oddalić od grupy i eliminuj pojeydycznych wrogów, którzy będą cię atakować. Wilkołaka najlepiej zostawić sobie na koniec, kiedy nikt nie będzie ci przeszkadzał. W trakcie walki korzystaj z uników oraz wspomagaj się znakiem Igni. Podpalenie przeciwnika spowoduje nie tylko zadanie mu obrażeń, ale da ci również czas na wyprowadzenie kilku silnych ciosów. Za uratowanie mieszkańców otrzymasz tylko 10 koron, ale aż 50 punktów doświadczenia.

Misja poboczna: Nieproszeni goście

Misję możesz zacząć po rozmowie z chłopami (Mapa #1) we wsi Carsten na wschód od Novigradu. Spotkasz ich przy stodole, o której rozprawiają. Po rozmowie dowiesz się, że zamknęli w środku potwory, które mogą lada chwila się wydostać.

  • Sugerowany poziom doświadczenia - 11
mz047

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Jeśli chcesz pomóc chłopom, to przyjmij ich ofertę. Wiedźmin wejdzie do stodoły, a chłopi otworzą ją dopiero, gdy rozprawisz się z potworami. Okaże się, że chodzi o cztery ghule. Najlepiej potraktować je znakiem Igni, a potem wysiekać mieczem wykonując przy tym uniki. Po walce wyjdź ze stodoły i odbierz od chłopów 20 koron nagrody.

Misja poboczna: Bazyliszek

Zadanie to nie pojawia się w dzienniku, ale możesz dzięki niemu zyskać nieco punktów doświadczenia. Rozpocznie się, gdy zaczniesz rozmowę z żołnierzami (Mapa #1) stojącymi przy klatce z bazyliszkiem.

mz048

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Kiedy się zbliżysz zorientujesz się, że kupiec sprzedał żołnierzom nie bazyliszka, tylko młodą wivernę. Po wypowiedzeniu się na ten temat rozpocznie się kłótnia, w trakcie której potwór zniszczy klatkę i zaatakuje was. Jest to bestia na 10 poziomie. W trakcie walki wykonuj uniki i korzystaj ze znaku Igni, dzięki czemu szybko się jej pozbędziesz. Po walce warto przeszukać ciało wiverny.

Zobacz: Wiedźmin 3 - Novigrad: zadania poboczne (cz. 2)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Misja poboczna: Nasza szkapa

Aby rozpocząć zadanie porozmawiaj z chłopem (Mapa #1) stojącym przy swojej chałupie. Gospodarz opowie ci o lokalnym problemie, polegającym na kradzieży koni. Jego również zginął, dlatego poprosi cię, abyś pomógł mu w rozwiązaniu problemu.

  • Sugerowany poziom doświadczenia - 12
mz049

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

99 gier RPG... ...które napisały historię gatunku 99 gier RPG...

Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, aby zlokalizować ślady kopyt na ziemi. Zacznij iść wzdłuż nich kierując się na południowy wschód. Na końcu drogi dotrzesz do obozu złodziei koni (#2) - okaże się, że to oddział scoia'tael. W trakcie rozmowy możesz zdecydować czy chcesz im je zostawić, co skończy się niepowodzeniem misji czy też odzyskać.

Jeżeli będziesz chciał je odzyskać, to będziesz mógł to uczynić na trzy sposoby. Płacąc złodziejom 100 sztuk złota, korzystając ze znaku Aksji (40 punktów doświadczenia) lub przystępując z nimi do walki. W ostatnim przypadku zachowaj czujność, bo bandyci mają liczebną przewagę.

Następnie weź któregoś z koni i zawieź go do chłopa. Jeśli przywieziesz młodszego (byle nie siwą szkapę), to zleceniodawca zapłaci ci więcej - 50 koron.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...