Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Zlecenie: Potwór z bagien (Velen)

Zlecenie wiedźmińskie na mglaka korzystającego z iluzji.

Misję zleca przebywający na moczarach, przerażony chłop imieniem Lesław (Mapa #1). Podejdź do niego i rozpocznij rozmowę, a dowiesz się o pewnym potworze grasującym na bagnach, który prawdopodobnie zabił dwóch znajomych zleceniodawcy.

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 12
mz031

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Rozejrzyj się nieco po bagnach przy pomocy wiedźmińskich zmysłów, a zlokalizujesz ciało oraz ślady bestii, które były ukrywane przy pomocy magii. Kieruj się w stronę wolnostojącego budynku (#2) na zachodzie, przechodząc przez unoszące się w okolicy gazy. Na miejscu przyjrzyj się ciału człowieka, opartemu o drewniany filar.

Po oględzinach wyrusz na południe i zlokalizuj iluzję z głazami (#3). Wejdź z nią w interakcję używając Oka Nehaleni - artefaktu otrzymanego przez Keirę w misji głównej Po omacku. Dzięki niemu rozproszysz iluzję i będziesz mógł wejść do jaskini.

z016

Kamienie-iluzja, na których użyj Oka Nehaleni

Na wejściu zostaniesz zaatakowany przez mglaka. Są to stwory poruszające się we mgle, które często korzystając z iluzji. Rozpraw się z przeciwnikiem, co da ci namiastkę walki z głównym wrogiem - Ignisem Fatuusem, którego znajdziesz w głównej części jaskini.

W trakcie walki uważaj przede wszystkim na momenty, kiedy wróg znika we mgle. Możesz wtedy śledzić jego ruchy patrząc na miejsca, gdzie mgła jest jaśniejsza. To właśnie tam przebywa przeciwnik. Co pewien czas będzie tworzył swoje iluzje, które szybko eliminuj pojedynczymi cięciami. W trakcie wchodzenia w mgłę dobrze jest stosować znak Quen zapewniający wiedźminowi tarczę ochronną. Jeśli Ignis zaatakuje nas znienack, to odbije się od niej, a my będziemy mieli czas uskoczyć.

Poza tym stosuj standardowe metody, czyli wykonuj uniki i skorzystaj z oleju na trupojady, przez co będziesz zadawał mocniejsze ciosy. Jeśli chcesz nieco ułatwić sobie zadanie, to możesz próbować wyciągać Ignisa poza mgłę, przez co nie będzie w stanie znikać (chociaż więcej niż na kilka kroków raczej go nie wyciągniesz).

Po walce przeszukaj ciało i wróć do Lesława po nagrodę. Możesz wymusić na nim, aby oddał ci pieniądze od razu lub wrócić po więcej za tydzień.

Następnie: Wiedźmin 3 - Zlecenie: Zaginiony patrol (Velen)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze (2)

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...