Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Velen: zadania poboczne (cz. 3)

Opis zadań: Przyjacielska przysługa, Dla dobra nauki.

Poniżej znajduje się opis kolejnych zadań dodatkowych, których możesz się podjąć w Velen. Są związane ze starą znajomą Keirą, z którą będziesz mógł przy okazji nawiązać romans.

Misja poboczna: Przyjacielska przysługa

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 6

Zadanie staje się dostępne u Keiry (Mapa #1) po wykonaniu dla niej misji o nazwie Mysia wieża. W trakcie rozmowy kończącej to zadanie Keira poprosi cię o odnalezienie składników znajdujących się w zaginionym transporcie. Jeśli zgodzisz się na jej propozycję, to udaj się na północ (#2).

mz023

Na drodze skorzystaj z wiedźmińskiego zmysłu, aby odnaleźć ślady kół wozu. Będą prowadzić w głąb lasu - kieruj się nimi, aż dotrzesz do poszukiwanego wozu. Rozejrzyj się i odnajdź skrzyneczkę dla Keiry. Podnieś ją i wróć do kobiety. Czarodziejka zaproponuje ci teraz przejażdżkę w bardziej wykwintnych strojach. Zgódź się i wyrusz za nią na koniu.

Trasa będzie zaznaczona żółtą linią na mapie w prawym górnym narożniku. Twoim celem będzie dotarcie do polany (#3) na południowy wschód od twojej obecnej pozycji. Postaraj się wyprzedzić Keirę zanim dojedziecie na miejsce. Okaże się, że Keira przygotowała kolację. W jej trakcie możesz przystać na jej zaloty.

Jeśli to uczynisz, to po scence zacznij jej szukać przy pomocy wiedźmińskich zmysłów. Kieruj się wzdłuż drogi prowadzącej do lasu i przyglądaj się napotkanym przedmiotom. W końcu dotrzesz na brzeg, gdzie czarodziejka będzie na ciebie czekać. Po upojnej scence misja zakończy się zniknięciem Keiry i zbliżeniem na wieżę na Kłomnicy. W dzienniku pojawi się też nowe zadanie dodatkowe - Dla dobra nauki.

Następnie: Wiedźmin 3 - Velen: zadania poboczne (cz. 4)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Misja poboczna: Dla dobra nauki

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 8

Misja pojawi się w dzienniku automatycznie po zakończeniu zadania Przyjacielska przysługa. Aby je kontynuować udaj się do wieży na wyspie Kłomnica (Mapa #1), którą odwiedzałeś już w trakcie innego zadania dla Keiry.

mz025

Po dotarciu na miejsce pojawi się czarodziejka, która rozpocznie z tobą rozmowę. Zdradzi ci, że przy pomocy ciebie pozbyła się klątwy, aby zdobyć wyniki badań pewnego czarodzieja. Dzięki nim spróbuje przekonać Radowida - człowieka, który wydał na nią wyrok, aby zostawił ją w spokoju.

Podczas dalszej części konwersacji możesz poprosić Keirę, aby oddała ci notatki. W tym przypadku dojdzie do walki z czarodziejką. W jej trakcie będzie korzystać głównie z zaklęć przywołujących pioruny oraz korzystać z teleportacji. Dlatego cały czas wykonuj uniki i skokami kieruj się, jak najszybciej w stronę Keiry. Zadawaj kilka ciosów i kontynuuj w ten sposób, aż pokonasz kobietę. Po walce wiedźmin zniszczy notatki, a ty otrzymasz 200 punktów doświadczenia.

Dwie kolejne opcje, to zaproszenie Keiry do Kaer Morhen lub puszczenie jej wolno. Opcje te staną się dostępne, jeśli w dalszej części rozmowy powiesz Keirze, że dotarcie z notatkami do Radowida to samobójstwo (opcja ta pojawi się tylko wtedy, gdy powiesz, że Radowid nie zapomina). Jeśli zdecydujesz się odesłać Keirę do Kaer Morhen, ta zgodzi się na propozycję. Będziesz mógł jej wtedy obiecać spotkanie w twierdzy lub poprosić o oddanie notatek. W tym przypadku czarodziejka podaruje ci je. Za rozwiązanie sporu bez rozlewu krwi otrzymasz 100 punktów doświadczenia.

Reklama

Komentarze (1)

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...