Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Blizzard wyjaśnia, dlaczego Tychus stracił cygaro w Heroes of the Storm

Fani nie są zadowoleni.

Tychus J. Findlay - znany bardzo dobrze fanom StarCrafta - jeszcze do niedawna nie ruszał się nigdzie bez swojego cygara. Kolega Jima Raynora zdecydował się jednak rzucić palenie na potrzeby Heroes of the Storm, co wywołało oburzenie wśród części graczy.

Skandal!

„Blizzard, zdradziliście swoją własną grę, swoje uniwersum, swoich fanów” - zaczyna nieco dramatycznie użytkownik „Ficherz” w serwisie Reddit. „To tylko cygaro? Nie, to kwestia zasad.”

„Stworzyliście Tychusa jako charakterystyczną postać, ponieważ pasowało to do uniwersum i oprawy. Zmieniacie swoją wizję, ponieważ komuś może się ona nie podobać?”

„Waszą pracą nie jest pilnowanie dzieci, by nie paliły papierosów. Nie ludzie sami zajmą się swoim życiem” - dodaje Ficherz.

Temat na Reddicie szybko zdobył ogromną popularność, co sprowokowało do odpowiedzi przedstawiciela Blizzarda, który wyjaśnił wyjątkowo pragmatyczne podejście studia.

„Heroes of the Storm dostępne jest w wielu regionach jako gra dla nastolatków. Musimy mieć na uwadze wiele wytycznych. Z punktu widzenia prac deweloperskich staramy się, by gra była tak funkcjonalna, jak to tylko możliwe. Jeśli możemy wykorzystać jeden model we wszystkich regionach, to jest to duże zwycięstwo” - tłumaczy „PIGonzales”.

Następnie twórca objaśnił, że na niektórych obszarach niemożliwe było przedstawienie Tychusa z cygarem. Studio miało dwie opcje: usunąć obiekt z kącika ust lub przygotować dwa modele. Ze względu na koszty i czas zdecydowano się oczywiście na tą pierwszą możliwość.

PIGonzales wymienił nawet inne przykłady sytuacji, z którymi muszą liczyć się deweloperzy: Skelethur nie pojawia się w ogóle w niektórych regionach ze względu na problemy z przedstawianiem ludzkich szczątków. Musiano też przygotować wiele różnych wersji czaszek i krwi, by sprostać wszystkim lokalnym wymaganiom.

„Zarządzanie takimi wyjątkami to praca w pełnym wymiarze godzin i im mniej takich sytuacji, tym więcej czasu możemy poświęcić na tworzenie świetnej gry!”

Cover image for YouTube videoStarcraft II - Tychus Findlay Introduction

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Heroes of the Storm

PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze