Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Jak nowy dodatek do Destiny uatrakcyjnia tryb PvP

Zbliżające się House of Wolves wprowadzi tryb Trials of Osiris.

Endgame - określenie znane wszystkim fanom sieciowych produkcji MMO, oznaczające zajęcia, jakich gracze podejmują się po osiągnięciu maksymalnego poziomu doświadczenia. W przypadku Destiny element ten obejmuje przede wszystkim raidy, ale teraz twórcy chcą przygotować atrakcje także dla miłośników trybu „gracz kontra gracz” - Crucible.

Nowa zbroja

Rozwiązaniem jest Trials of Osiris, wprowadzany w dodatku House of Wolves. W trybie tym ścierają się dwie 3-osobowe drużyny, a znaczenie ma moc posiadanego ekwipunku i rozwój bohatera - na wzór Iron Banner.

Aby przystąpić do zabawy, wymagane są przepustki Trials Passage, śledzące poczynania naszego zespołu. Im więcej zwycięstw zarejestrujemy na jednym Passage, tym lepsze otrzymamy nagrody, przypominające wyposażenie futurystycznego faraona.

Już Iron Banner cechuje się wysokim poziom trudności, a Trials of Osiris podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej. Zadaniem zespołu jest kompletne wyeliminowanie drużyny przeciwnej. Postacie mogą się wskrzeszać, a punkt otrzymujemy tylko, gdy zginą wszyscy rywale - do pięciu zwycięstw.

Małe drużyny oznaczają, że każde życie ma większe znaczenie, co wprowadza do rozgrywki konieczność planowania i komunikacji, ważniejsze jest też korzystanie z granatów.

Po trzech porażkach musimy zwrócić naszą kartę z wynikami - Trials Passage - do brata Vance'a w lokacji The Reef. Liczba zarejestrowanych zwycięstw określi, jakie otrzymamy nagrody, obejmujące nowe pancerze i bronie.

- Ogólnie Destiny to szybka gra akcji z elementami RPG i systemem postępów, polegającym na ciągłym poszukiwaniu usprawnień. Założenia te zrealizowaliśmy w Crucible w niedostatecznym stopniu - przyznaje projektant Derek Carroll w rozmowie z Eurogamerem. - W dodatku House of Wolves podejmujemy kroki, by zbliżyć oba obszary i upodobnić PvP do innych aktywności.

- Stosunkowo szybko po premierze zdaliśmy sobie sprawę, że stworzyliśmy grę, w której wszystkie elementy dostarczają dobrą zabawę, ale dodaliśmy warstwę nagród wszędzie poza Crucible - dodaje Lars Bakken, odpowiedzialny za ten tryb. - To był błąd i zdawaliśmy sobie z tego sprawę.

Dodatek House of Wolves do Destiny zadebiutuje 20 maja na konsolach PlayStation, a dzień wcześniej na platformach Microsoftu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze