Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Deus Ex: Mankind Divided przejdziemy także bez zabijania

Z bossami włącznie.

Fani skradania będą mogli ukończyć Deus Ex: Mankind Divided nawet bez zabijania przeciwników i wszczynania alarmów.

Dotyczy to nawet potyczek z bossami, krytykowanych w poprzedniej odsłonie serii - Human Revolution. Informacje potwierdził na Twitterze deweloper z Eidos Montreal.

Reżyser Jean-François Dugas odpowiedział w tym serwisie społecznościowym na pytanie jednego z graczy. „Czy Mankind Divided przejdziemy bez zabijania i włączania alarmów” - interesował się fan. „Jak zawsze. Nawet po stronie bossów!” - odparł menedżer.

Stwierdzenie „jak zawsze” nie jest do końca prawdą, ponieważ do przygotowania potyczek z bossami w Human Revolution wynajęto inne studio, a efekt końcowy był szeroko krytykowany w recenzjach. Pewne poprawki wprowadzono dopiero w edycji reżyserskiej.

W Mankind Divided powróci także wyższy poziom trudności „Give Me Deus Ex”, gdzie bohater dysponuje mniejszą liczbą punktów życia, a wrasta celność i zdrowie wrogów.

Akcja toczy się w roku 2029, dwa lata po Human Revolution. Głównym bohaterem będzie Adam Jensen, znany z poprzedniej odsłony serii. Współpracuje z Interpolem, ścigając terrorystów. Odwiedzimy różne miejsca na całym świecie, w tym Pragę.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Deus Ex: Rozłam Ludzkości

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze