Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sprzedaż Sunless Sea przekroczyła wszystkie prognozy twórców

100 tysięcy egzemplarzy.

Zainteresowanie niezależną grą Sunless Sea od studia Failbetter Games dwukrotnie przekroczyło najbardziej optymistyczne założenia twórców.

Wykres sprzedaży

Steampunkowa opowieść inspirowana twórczością H. P. Lovecrafta sprzedała się w nakładzie 100 tysięcy egzemplarzy, licząc do 25 lutego tego roku.

Analityk Adam Mayers ujawnił na oficjalnym blogu, że przed rozpoczęciem prac prognozowano, że w najgorszym przypadku gracze kupią 5 tys. kopii, a w najlepszym - 50 tys.

„Jesteśmy zachwyceni i głęboko wdzięczni wszystkim, którzy się do tego przyczynili” - napisał deweloper

.

„Dziękujemy każdemu, kto podzielił się swoimi wrażeniami, kto zaufał nam nam na Kickstarterze lub kto kupił tytuł w programie Early Access. Zamierzamy nadal publikować darmowe aktualizacje. I będziemy dalej tworzyć gry z zapadającymi w pamięć opowieściami.”

Akcja Sunless Sea osadzona jest w XIX wieku w alternatywnej wersji Londynu, zamieszkiwanego nie tylko przez ludzi, ale też diabły i inne mroczne istoty. Miasto, kontrolowane przez tajemniczych Władców Bazaru, leży na skraju podziemnego morza, którego eksploracją się zajmujemy.

„Najlepsze nawet historie i intrygująca atmosfera nie wystarczą, jeśli inne elementy nie dorównują im poziomem. Konieczność wielokrotnego powtarzania przygody sprawia, że zabawa na mrocznym morzu z czasem staje się coraz mniej interesująca” - napisał w recenzji Artur.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Sunless Sea

iOS, PS4, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze