Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Sims 4 ze wsparciem dla modyfikacji

Zrób to sam.

The Sims 4 nie obejmie wszystkich funkcji z poprzedniej części serii. Zabraknie choćby możliwości budowania basenów, ale twórcy zadbali o uwzględnienie innego ważnego elementu - wsparcia dla tworzonych przez graczy modyfikacji.

„Nie możemy oficjalnie wspierać i sprawdzać wszystkiego, co się ukazuje, dlatego jest dla nas bardzo ważne, by zbudować solidne podstawy, które mogą pomóc społeczności zarządzać swoimi dziełami” - wyjaśniali deweloperzy podczas imprezy Creator's Camp w siedzibie EA (dzięki, SimsVIP).

Gracze zainteresowani przygotowaniem własnych usprawnień i zawartości umieszczą pliki w specjalnym folderze, a do tworzenia skryptów posłuży język Python. Ogólnie dostępny będzie także plik .ini z ustawieniami, podobnie jak w The Sims 3.

Poszczególne modyfikacje włączymy bezpośrednio z poziomu menu opcji, a studio Maxis przygotuje dedykowane forum dyskusyjne dla deweloperów-amatorów, wraz z pomocnym dokumentem technicznym.

The Sims 4 ukaże się 5 września tego roku na PC i Macach.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Sims 4

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze