Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Titanfall - porównanie jakości grafiki w wersji Xbox One i Xbox 360

Twórcy „przekroczyli oczekiwania”.

Digital Foundry przygotowało krótką analizę Titanfall w wersji Xbox 360 od studia Bluepoint Games, porównując strzelankę z wersją Xbox One.

Jak wynika z artykułu, na sprzęcie starszej generacji deweloperzy postawili na rozdzielczość 1040×600, z podwójnym wygładzaniem krawędzi MSAA, co pozwala na pełne wykorzystanie dostępnej pamięci.

„Bluepoint poradziło sobie dobrze z zachowaniem większości geometrii obiektów z wersji Xbox One. Pojawiają się niezbędne redukcje w jakości tekstur, ale bez drastycznego pogorszenia oprawy.”

Pomiary wydajności wskazują, że średnia płynność na starszej konsoli wynosi 46,5 klatek na sekundę, a wyniki wahają się oczywiście w zależności od mapy i natężenia akcji na ekranie.

„Podsumowując, po krótkich testach na konsoli Xbox 360 można stwierdzić, że mamy do czynienia z Titanfall. Bluepoint Games na pewno przekroczyło oczekiwania, biorąc pod uwagę dzisięć razy mniej pamięci RAM i dużo słabszy procesor” - kończy Digital Foundry.

Porównanie wersji X360 i Xbox OneZobacz na YouTube
Pomiary płynności na X360Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Titanfall

Xbox One, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze