Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rockstar zajmuje się problemem znikających przedmiotów w GTA Online

AKTUALIZACJA: Rockstar przestrzega przed tworzeniem nowych postaci.

Aktualizacja: Rockstar zalecił, by gracze nie tworzyli nowych bohaterów, jeśli pierwsza stworzona postać „zniknie” z listy wyboru.

„Jeśli raz wykreowany bohater nie pojawi się na ekranie wyboru po wejściu do GTA Online, prosimy cofnąć się do trybu dla pojedycznego gracza i jeszcze raz wybrać GTA Online z menu pauzy (i powtarzać do skutku)” - radzi producent gry w najnowszym komunikacie.

„Zalecamy nie tworzyć nowego bohatera w pustym slocie, w którym powinna pojawić się wykreowana wcześniej postać.”

*

Oryginalna wiadomość: Po problematycznym pierwszym tygodniu, Rockstar poinformował, że poradził już sobie ze stabilnością gry na PS3 i X360 i pracuje teraz nad rozwiązaniem kolejnych usterek w GTA Online.

Gracze donoszą o straconych pieniądzach, przedmiotach i apartamentach, a nawet całych bohaterach i postępach w rozgrywce. Producent zapewnia, że „nie zapomniał” o poszkodowanych i przygląda się możliwości przywrócenia strat.

Zaproponowano także tymczasowe rozwiązania problemu. Przed wyłączeniem GTA Online należy wrócić do trybu dla pojedynczego gracza, w ten sposób zapisując stan. Po zakupieniu przedmiotów i błyskawicznym opuszczeniu multiplayera, gra może nie zdążyć z przesłaniem danych na serwery.

Rockstar zaleca również nie korzystać z przycisku „Retry” po zobaczeniu komunikatu „Rockstar Cloud Servers are unavailable”, co także prowadzi w niektórych przypadkach do utraty postępów. Jeśli serwery nie są dostępne, należy wrócić do trybu dla pojedynczego gracz i stamtąd ponownie wybrać GTA Online.

Zobacz na YouTube

Read this next