Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Blizzard „resetuje” prace nad nowym MMO, twórcy przeniesieni do innych projektów

Titan powstaje od nowa.

Blizzard zdecydował się na całkowite przeprojektowanie powstającej od kilku lat gry MMO nowej generacji, znanej po roboczym tytułem Titan.

„Słynny” kalendarz premier Blizzardu nieco już się przeterminował

Serwis VentureBeat informuje, powołując się na źródła „zaznajomione ze sprawą”, że ze 100 zaangażowanych pracowników, przy projekcie pozostanie jedynie 30 osób, reszta przeniesie się do innych tytułów (Blizzard All-Stars, World of Warcraft, dodatek do Diablo 3, StarCraft II czy Battle.net).

I choć ewentualna data premiery nigdy nie została oficjalnie ogłoszona, to ostatnie zmiany sprawią, że gra ukaże się najwcześniej w 2016 roku.

Blizzard wystosował oficjalne stanowisko, w którym informuje, że „nasz proces produkcji zawsze polegał na częstych zmianach i poprawkach, a nasze nieogłoszone MMO nie jest wyjątkiem. Dotarliśmy do momentu, w którym potrzebne były duże zmiany w warstwie projektowej i technologicznej. Wykorzystujemy ten moment do przeniesienia części mocy przerobowych do innych projektów, podczas gdy podstawowy zespół zajmie się adaptacją naszej technologii i narzędzi.”

Warto zauważyć, że podobna praktyka nie jest niczym nowym w Blizzardzie, a podobny los spotkał m.in. StarCraft, Warcraft III: Reign of Chaos, a ostatnio także Diablo 3.

Według nieoficjalnych informacji, akcję Titana planowano umieścić na Ziemi, a rozgrywka koncentrowała się na podróżach w czasie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Titan

Video Game

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze