Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Sims 4 w przyszłym roku

AKTUALIZACJA: Pierwsze szczegóły.

Aktualizacja: Podczas specjalnej konferencji dla mediów, przedstawiciele studia Maxis podali pierwsze szczegóły na temat The Sims 4.

Przy projekcie zaangażowano ponad 100 osób, a wielu pamięta jeszcze prace nad pierwszą częścią serii w 2000 roku.

Twórcy zapewniają, że wsłuchali się w głosy fanów i zamierzają powrócić do korzeni. „Dzięki nowej, przełomowej technologii możemy zaoferować wam najfajniejsze Simsy w historii” - mówiła przedstawicielka producenta.

Studio Maxis zapowiedziało także zmiany w systemie tworzenia postaci oraz w mechanice odpowiedzialnej za budowanie domów i kupowanie przedmiotów.

W związku z The Sims 4, Electronic Arts planuje „coś dużego” na trzeci tydzień sierpnia. Wydawca już teraz potwierdził, że gra będzie działała także „w trybie dla pojedynczego gracza, bez dostępu do Internetu”.

Oryginalna wiadomość: Electronic Arts ogłosiło, że studio Maxis przygotowuje The Sims 4 na komputery PC i Mac. Premiera w przyszłym roku.

„Seria The Sims jest napędzana pasją i kreatywnością milionów fanów na całym świecie” - napisano w oficjalnym oświadczeniu. „Oddanie graczy mobilizuje twórców z The Maxis Studio do dalszych prac i innowacji w jednej z najpopularniejszych strategii na świecie, która rozeszła się już w nakładzie ponad 150 mln egzemplarzy.”

Maxis obiecuje, że jeszcze dzisiaj poznamy więcej informacji na temat nowej gry.

Seria The Sims to jedna z najpopularniejszych licencji w branży gier wideo. Pierwsza część strategicznej symulacji życia zadebiutowała w 2000 roku. Dotychczas ukazyły się trzy główne odsłony, 25 dodatków, 18 zestawów przedmiotów i liczne spin-offy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Sims 4

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze